Bog'lanish

Telefon
(+998 55) 101-10-08

Elektron manzil
qoraqalpoq@adliya.uz

Habar yuborish
Ishonch telefoni 1008
17.08.2022

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Adliya vazirligining 2022-yil III va IV choraklarga (II yarim yillikka) mo‘ljallangan

 

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Adliya vazirligining 2022-yil III va IV choraklarga (II yarim yillikka) mo‘ljallangan

ISH REJASI*

 

I. IShLARNI TAShKILLAShTIRISh, TUMAN (ShAHAR) ADLIYa BO'LIMLARNING FAOLIYaTINI MUVOFIQLAShTIRISh SOHASIDA

Tadbir nomi

Ijro muddati

Mas’ul ijrochilar

Asos

Maqsad

(kutilayotgan natija)

Baho-lash**

I. ISHLARNI TASHKILLASHTIRISH, ADLIYA ORGANLARI VA MUASSASALARI FAOLIYATINI MUVOFIQLASHTIRISH SOHASIDA

 

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Adliya vazirligi va tuman-shahar adliya bo‘limilari tomonidan 2022-yilning I yarim yilligida amalga oshirilgan ishlarni tahlil qilish va kelgusidagi vazifalarni belgilash.

Natijasini hay’at majlisida muhokama qilish.

avgust

E.Tursunov

I.Aldabergenov

Vazirlik markaziy apparat va
tuman-shahar adliya bo‘limlari xodimlari

Vazirlar Mahkamasining 2017-yil
19-oktabrdagi 855-son qaroriga ko‘ra hay’at Majlisi har chorakda o‘tkazilib, unda asosiy yo‘nalishlariga oid masalalar muhokama etiladi
va kelgusidagi vazifalar belgilanadi.

Adliya organlari
va muassasalari faoliyatini qonuniy amalga oshirilishini ta’minlash hamda tizimli qonun buzilish holatlarini bartaraf qilish.

1

2.       

Vazirlik va tuman-shahar adliya bo‘limlari tomonidan 2022-yilning 9 oyi davomida amalga oshirilgan ishlarni tahlil qilish va kelgusidagi vazifalarni belgilash.

Natijasini hay’at majlisida muhokama qilish.

oktyabr

E.Tursunov

I.Aldabergenov

Vazirlik markaziy apparat va
tuman-shahar adliya bo‘limlari xodimlari

Vazirlar Mahkamasining 2017-yil
19-oktabrdagi 855-son qaroriga ko‘ra hay’at Majlisi har chorakda o‘tkazilib, unda asosiy yo‘nalishlariga oid masalalar muhokama etiladi
va kelgusidagi vazifalar belgilanadi.

Adliya organlari
va muassasalari faoliyatini qonuniy amalga oshirilishini ta’minlash hamda tizimli qonun buzilish holatlarini bartaraf qilish.

1

3.       

Adliya organlari va muassasalarida mavjud lavozimlarning kasb standartlari va malakaga oid rasmiy talablarni qayta ko‘rib chiqib, lavozimlarning toifasi va xususiyatidan kelib chiqqan holda yanada takomillashtirish, yagona ichki idoraviy hujjat ishlab chiqish uchun taklif kiritish.

 

noyabr

 

А.P.Abatov

 

Bugungi kunda, ishga qabul qilish bo‘yicha tanlovlarda ishtirok etish maqsadida bir lavozimga turli malaka talablariga ega nomzodlar hujjat topshirmoqda. Lavozim malaka talablariga mos hujjatlarni qabul qilish va nomuvofiq hujjatlarni rad qilish amaliyotida muammolar yuzaga kelmoqda.

Adliya organlari va muassasalarida mavjud lavozimlarga nisbatan aniq va qat’iy malaka talablarini belgilash orqali ish sifatini yaxshilash.

 

4

II. NORMA IJODKORLIGIDA YAGONA DAVLAT SIYOSATINI AMALGA OSHIRISH HAMDA TARTIBGA SOLISH TA’SIRINI BAHOLASH SOHASIDA

4.       

Qoraqalpog'iston Respublikasi Sog’liqni saqlash vazirligining “Iqtisoslashtirilgan avtotransport korxonasi” davlat korxonasida yuridik xizmat sohasidagi ishlarning tashkil etilishi bo‘yicha qonun hujjatlariga rioya etilishini o‘rganish.

sentyabr-oktyabr

P.Kojametov

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Yuridik xizmat faoliyatini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017-yil 19-yanvardagi                  PQ-2733-son qarori-O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2017-yil 1-maydagi 250-son “O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Yuridik xizmat faoliyatini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017-yil 19-yanvardagi PQ-2733-son qarori.

Soha faoliyatida mehnat qonunchiligiga rioya qilishi va yuridik xizmat faoliyatini oʼrganish.

2

5.       

QR IIV Qoraqalpoq akademik litseyida yuridik xizmat sohasidagi ishlarning tashkil etilishi bo‘yicha qonun hujjatlariga rioya etilishini o‘rganish.

 

sentyabr-oktyabr

P.Kojametov

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Yuridik xizmat faoliyatini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017-yil 19-yanvardagi                  PQ-2733-son qarori-O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2017-yil 1-maydagi 250-son “O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Yuridik xizmat faoliyatini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2017-yil 19-yanvardagi PQ-2733-son qarori.

Soha faoliyatida mehnat qonunchiligiga rioya qilishi va yuridik xizmat faoliyatini oʼrganish.

4

6.       

Yuridik xizmat ko‘rsatish markazlarining faoliyatini baholash bo‘yicha joriy etilgan KPI dasturini samaradorligini o‘rganish.

Natijasiga ko‘ra, ushbu dasturni takomillashtirish.

sentabr

P.Kojametov

Markazlar faoliyatini KPI tizimi asosida baholashda 3 ta yo‘nalishda berilgan ballar bir-biriga nomutananosib bo‘layotganligi sababli, beriladigan ballarni xodimlar samaradorligi bo‘yicha qayta ko‘rib chiqish zarurati mavjud.

Yuridik xizmat ko‘rsatish markazlarining faoliyati samaradorligini oshirish, ularga yuklangan vazifa va funksiyalarni lozim darajada bajarilishini nazorat qilish.

2

7.       

“E-qaror” elektron tizimi orqali mahalliy davlat hokimiyati organlari tomonidan qabul qilingan hujjatlarni e’lon qilishning (ochiq va yopiq) asosliligini monitoring qilish.

Natijasi bo‘yicha tegishli choralar ko‘rish.

oktyabr

P.Kojametov

tuman (shahar) adliya bo’limlari

“E-qaror” elektron tizimi orqali hozirga qadar 25 mingga yaqin yopiq turdagi qarorlar qabul qilingan.Shuningdek, ayrim hollarda hokimliklar tomonidan qonunchilikka ko‘ra yopiq holda qabul qilinishi lozim bo‘lgan qarorlar ochiq holatda qabul qilish holatlari mavjud.

Hokimliklar tomonidan qabul qilingan hujjatlarni e’lon qilishda asossiz ravishda yashirish yoki ochiq holatda e’lon qilish holatlarini bartaraf qilish.

3

8.       

Nukus shahrida xususiy amaliyot bilan shug’ullanuvchi notarius T.Kayipnazarova, Nukus shahrida xususiy amaliyot bilan shug’ullanuvchi notarius M.Tagaev, Chimboy tumanida xususiy amaliyot bilan shug’ullanuvchi notarius N.Mambetniyazova va I.Najimov, Shumanoy tumanida xususiy amaliyot bilan shug’ullanuvchi notarius K.Kadirovlar notariat sohasidagi qonunchilik talablariga rioya etish ahvolini o'rganish.Natijasi bo‘yicha tegishli choralar ko‘rish.

sentyabr-oktyabr

P.Kojametov

Mazkur sohada bo'lim tomonidan ohirgi ikki yillikda o'rganish o'tkazilmagan hamda mehnat munosabatlari bo'yicha murojaatlar kelib tushmoqda.

Mazkur sohada ishlovchi xodilarning mehnat munosabatlari oid qonunchilik talablariga rioya etish ahvolini yaxshilash

4

9.       

“Verdictum” va “Xojayli-Adillik” advokatlik byurolarining advokat sohasiga oid qonunchilik talablariga rioya etish ahvolini o'rganish.

Natijasi bo‘yicha tegishli choralar ko‘rish.

sentyabr-oktyabr

P.Kojametov

Mazkur sohada bo'lim tomonidan ohirgi ikki yillikda o'rganish o'tkazilmagan hamda mehnat munosabatlari bo'yicha murojaatlar kelib tushmoqda.

 

Mazkur sohada ishlovchi xodilarning mehnat munosabatlari oid qonunchilik talablariga rioya etish ahvolini yaxshilash.

4

III. IJTIMOIY-IQTISODIY SOHADA HUQUQNI QO‘LLASH AMALIYOTINI O‘RGANISH, INSON HUQUQLARINI HIMOYA QILISH, DAVLAT BOSHQARUVI TIZIMI SAMARADORLIGINI TAHLIL QILISH VA MA’MURIY TARTIB-TAOMILLARNI TAKOMILLASHTIRISH SOHASIDA

10.  

Davlat bojxona qo‘mitasining Qoraqalpog‘iston Respublikasi bo‘yicha boshqarmasi, uning tarkibiy tuzilmalari tomonidan:

qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning bajarilishi;

huquqni qo‘llash amaliyoti; davlat boshqaruvi tizimining samaradorligi;

ma’muriy tartib-taomillarga rioya etilishi va davlat xizmati ko‘rsatish holati;

norma ijodkorligi faoliyati;

yuridik xizmat faoliyatini;

huquqiy targ‘ibotni amalga oshirilishini o‘rganish.

Natijasi bo‘yicha tegishli choralar ko‘rish.

iyul

Х.Atadjanov

E.Utepov

G.Mambetnazarov

B.Dauletiyarov

P.Kojametov

A.Oteuliev

 

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi rahbari tomonidan 2021-yil 29-dekabrda tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlari ijrosini 2022-yil davomida manzilli va tematik o‘rganishlar bo‘yicha Dasturi.

Davlat bojxona xizmati organlari faoliyatini takomillashtirish borasidagi qonunchilik hujjatlarining ijrosi, bu borada ijro intizomiga rioya qilish holati tahlil qilish.

3

11.  

Monopoliyaga qarshi kurashish qo‘mitasining Qoraqalpog‘iston Respublikasi boshqarmasi, uning tarkibiy tuzilmalari tomonidan:

qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning bajarilishi;

huquqni qo‘llash amaliyoti;

davlat boshqaruvi tizimining samaradorligi;

ma’muriy tartib-taomillarga rioya etilishi va davlat xizmati ko‘rsatish holati;

norma ijodkorligi faoliyati;

yuridik xizmat faoliyatini;

huquqiy targ‘ibotni amalga oshirilishini

o‘rganish.

Natijasi bo‘yicha tegishli choralar ko‘rish.

oktabr

Х.Atadjanov

E.Utepov

G.Mambetnazarov

B.Dauletiyarov

P.Kojametov

A.Oteuliev

 

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi rahbarining 2021-yil 30-dekabrda tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlari ijrosini 2022-yil davomida manzilli va tematik o‘rganishlar bo‘yicha dasturi.

Sohada qonunlar, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlari ijrosini hamda huquqni bir xilda va izchil qo‘llash amaliyotini ta’minlash.

Aniqlangan huquqbuzarliklarni bartaraf qilish.

3

12.  

Ichki ishlar vazirligi tizimida yo‘l harakati havfsizligi sohasiga oid:

qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning bajarilishi;

huquqni qo‘llash amaliyoti;

davlat boshqaruvi tizimining samaradorligi;

ma’muriy tartib-taomillarga rioya etilishi va davlat xizmati ko‘rsatish holati;

norma ijodkorligi faoliyati;

yuridik xizmat faoliyatini;

huquqiy targ‘ibotni amalga oshirilishini o‘rganish.

Natijasi bo‘yicha tegishli choralar ko‘rish.

dekabr

Х.Atadjanov

E.Utepov

G.Mambetnazarov

B.Dauletiyarov

P.Kojametov

A.Oteuliev

tuman (shahar) adliya bo’limlari

 

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi rahbarining 2021-yil 30-dekabrda tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlari ijrosini 2022-yil davomida manzilli va tematik o‘rganishlar bo‘yicha dasturi.

Sohada qonunlar, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlari ijrosini hamda huquqni bir xilda va izchil qo‘llash amaliyotini ta’minlash.

3

13.  

O‘zbekiston Respublikasi Qurilish vazirligi,uning tarkibiy va hududiy tuzilmalari tomonidan:

huquqni qo‘llash amaliyoti;

davlat boshqaruvi tizimining samaradorligi;

ma’muriy tartib-taomillarga rioya etilishi va davlat xizmati ko‘rsatish holati;

norma ijodkorligi faoliyati;

yuridik xizmat faoliyatini;

huquqiy targ‘ibotni amalga oshirilishini

o‘rganish.

Natijasi bo‘yicha tegishli ta’sir choralarini ko‘rish.

avgust sentabr

G.Mambetnazarov

Х.Atadjanov

E.Utepov

B.Dauletiyarov

P.Kojametov

A.Oteuliev

tuman (shahar) adliya bo’limlari

 

Qurilish sohasida davlat xizmatlari ko‘rsatilishida O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmon va qarorlari hamda Hukumat qarorlarida belgilangan vazifa va funksiyalar bajarilmasdan qolmoqda.

Adliya organlari
va muassasalari faoliyatini qonuniy amalga oshirilishini ta’minlash hamda tizimli qonun buzilish holatlarini bartaraf qilish.

1

14.  

O’zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi huzuridagi byudjetdan tashqari Pensiya jamg’armasi, uning tarkibiy va hududiy va hududiy tuzulmalari tomonidan:

huquqni qo‘llash amaliyoti;

davlat boshqaruvi tizimining samaradorligi;

ma’muriy tartib-taomillarga rioya etilishi va davlat xizmati ko‘rsatish holati;

norma ijodkorligi faoliyati;

yuridik xizmat faoliyatini;

huquqiy targ‘ibotni amalga oshirilishini

o‘rganish.

Natijasi bo‘yicha tegishli ta’sir choralarini ko‘rish.

oktyabr-noyabr

B.Dauletiyarov

G.Mambetnazarov

Х.Atadjanov

E.Utepov

P.Kojametov

A.Oteuliev

 

Mazkur sohada vazirlik tomonidan oxirgi uch yillikda o‘rganish va monitoring o‘tkazilmagan.

 

Adliya organlari
va muassasalari faoliyatini qonuniy amalga oshirilishini ta’minlash hamda tizimli qonun buzilish holatlarini bartaraf qilish.

1

15.  

Fuqarolarning axborot olish erkinligi va kafolatlari bo’yicha so’rovlariga davlat organlari va tashkilotlari tomonidan javob berilganligi hamda davlat organlari va tashkilotlari tomonidan rasmiy veb-saytlarga va Ochiq ma’lumotlar portaliga axborot materiallari joylashtirilganligi holatini o’rganish.

Natijasi bo’yicha tegishli choralar ko’rish.

sentyabr-oktyabr

B.Dauletiyarov

A.Oteuliev

 

Davlat byujeti mablag’larining sarflanatotganligi, o’z faoliyatiga oid ma’lumotlar bilan tanishish imkoniyatining yaratilmaganligi.

Fuqarolarning davlat organlarining faoliyatiga oid axborot olish kafolatlarini ta'minlash.

3

16.  

Tadbirkorlik subyektlarining ko‘chmas mulkka bo‘lgan qonuniy huquqlariga rioya etilishi, shuningdek, xususiylashtirilgan noturar ko‘chmas mulk obyektlarini noqonuniy olib qo‘yilishi holatlarini, shuningdek, turar va noturar bino-inshootlarni egasiz deb topish amaliyotini o‘rganish va tahlil qilishni o‘z ichiga olgan “Xususiy mulk daxlsiz va davlat himoyasidadir” aksiyasini o‘tkazish.

Natijasi bo‘yicha tegishli choralar ko‘rish.

avgust-sentabr

E.Utepov

B.Dauletiyarov

A.Oteuliev

tuman (shahar) adliya bo’limlari

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi rahbarining 2021-yil 30-dekabrda tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmon, qaror, farmoyish va topshiriqlari ijrosini 2022-yil davomida manzilli va tematik o‘rganishlar bo‘yicha dasturi.

Sohada qonunlar, O‘zbekiston
Respublikasi Prezidentining
hujjatlari va topshiriqlari ijrosini
hamda huquqni bir xilda va izchil qo‘llash amaliyotini ta’minlash. Aniqlangan huquqbuzarliklarni bartaraf qilish.

3

17.  

Suvni hisobga olish priborlari bo‘lmagan
ko‘chadagi umumiy foydalanadigan ichimlik
suvi kolonkasidan tashib ichuvchilardan
yetkazib berilgan ichimlik suvi uchun xizmat
haqi undirish ahvolini o‘rganish.

Natijasi bo‘yicha Adliya vazirligiga
taklif kiritish.

sentabr-oktabr

E.Utepov

tuman (shahar) adliya bo’limlari

Qonunchilikka muvofiq suvni hisobga olish asbobi bilan ta’minlanmagan I guruh iste’molchilariga kiruvchi ko‘chadagi umumiy foydalanadigan ichimlik suvi
kolonkasidan tashib ichuvchilar tomonidan sarflangan ichimlik suv miqdori sutkasiga kishi boshiga 50 litr qilib belgilangan.

Shuningdek, ushbu iste’molchilardan suv ta’minoti xizmatlari uchun belgilangan tariflarga nisbatan 1,5 koeffitsient oshirgan holda haq undirilmoqda.

Suvni hisobga olish priborlari
bo‘lmagan ko‘chadagi umumiy
foydalanadigan ichimlik suvi
kolonkasidan tashib
ichuvchilardan yetkazib berilgan
ichimlik suvi uchun xizmat haqi
undirishda huquqni qo‘llash
amaliyotini izchil va bir xilda
ta’minlash.

2

 

IV. HUQUQIY XIZMAT KO‘RSATISHNI DAVLAT TOMONIDAN TARTIBGA SOLISH, NODAVLAT NOTIJORAT TASHKILOTLARNING FAOLIYATIDA QONUNCHILIKKA RIOYA ETILISHINI TA’MINLASH, YURIDIK XIZMATLAR FAOLIYATINI MUVOFIQLASHTIRISH HAMDA HUQUQIY TARG’IBOT SOHASIDA

18.  

Quyidagi nodavlat notijorat tashkilotlari faoliyatini o'rganish:                                                                          1. Qoraqalpog'iston hududida ish paytida jarohatlangan va kasalmand nogironlarning birlashmasi;

2. Qoraqalpog'iston Respublikasi Boks federatsiyasi;

3. “Keuil Nuri” xotin-qizlar hamda ularning oilalarini iqtisodiy huquqiy tomondan qo'llab-quvvatlash markazi;

4. Akademik Сharjau Abdirov nomidagi fan-madaniy xayriya “Meruert” jamoat fondi;

5. Qoraqalpog'iston Respublikasi “Mehr bulog'i” nogironligi bo'lgan shaxslarning nodavlat notijorat tashkiloti;

6. “Mehrli insonlar” xayriya jamoat fondi.

Natijasiga ko'ra taklif kiritish.

 

 

 

 

 

iyul-dekabr

 

 

 

 

A.Bekjanov

M.Xalmuratov

B.Najimov

Vazirlar Mahkamasining 2018-yil 8-avgustdagi 635-son qarori bilan tasdiqlangan "nodavlat notijorat tashkilotlari faoliyatini Adliya organlari tomonidan monitoring qilish va o'rganish tartibi to'g'risida"gi Nizomning 3-bandiga asosan rejali o'rganish-Adliya organi rahbarining buyrug'i bilan tasdiqlanadigan ish rejaga muvofiq o'tkaziladigan o'rganish. Bunda NNTni ish rejaga qo'shish uchun asos uning davlat (hisob) ro'yxatidan o'tkazilganidan yoki oxirgi o'rganish o'tkazilganidan uch yil o'tganligi hisoblanadi.

Mazkur nodavlat notijorat tashkilotlarining oxirgi marta o'rganilganiga 3 yildan oshgan.

 

 

 

 

NNT tomonidan qonun hujjatlari va o'z ta'sis hujjatlariga rioya etilishini, shuningdek, ularga ajratilgan mablag'lardan maqsadli foydalanilishini ta'minlash.

2

19.  

Quyidagi diniy tashkilotlar faoliyatini o'rganish:

1. “Sariq eshon” masjidi diniy tashkiloti;

2. “Xalq” masjidi diniy tashkiloti;

3. “Safo” masjidi diniy tashkiloti.

Natijasiga ko'ra taklif kiritish.

 

 

iyul-dekabr

 

 

 

A.Bekjanov

M.Xalmuratov

B.Najimov

Vazirlar Mahkamasining 2018-yil 8-avgustdagi 635-son qarori bilan tasdiqlangan "Nodavlat notijorat tashkilotlari faoliyatini Adliya organlari tomonidan monitoring qilish va o'rganish tartibi to'g'risida"gi Nizomning 3-bandiga asosan rejali o'rganish-Adliya organi rahbarining buyrug'i bilan tasdiqlanadigan ish rejaga muvofiq o'tkaziladigan o'rganish. Bunda NNTni ish rejaga qo'shish uchun asos uning davlat (hisob) ro'yxatidan o'tkazilganidan yoki oxirgi o'rganish o'tkazilganidan uch yil o'tganligi hisoblanadi.

Mazkur diniy tashkilotlarining oxirgi marta o'rganilganiga 3 yildan oshgan.

Diniy tashkilotlar tomonidan qonun hujjatlari va o'z ta'sis hujjatlariga rioya etilishini ta'minlash.

2

20.  

“Sog‘lom avlod uchun” hukumatga qarashli bo‘lmagan xalqaro xayriya fondining Qoraqalpog‘iston filiali faoliyatini o‘rganish.

Natijasi bo‘yicha tegishli ta’sir choralari ko‘rish.

iyul-noyabr

A.Bekjanov

M.Xalmuratov

B.Najimov

Vazirlar Mahkamasining
2018-yil 8-avgustdagi 635-son qarori bilan tasdiqlangan "Nodavlat notijorat tashkilotlari faoliyatini Adliya organlari tomonidan monitoring qilish va o'rganish tartibi to'g'risida"gi Nizomning 3-bandiga asosan rejali o'rganish - Adliya organi rahbarining buyrug'i bilan tasdiqlanadigan ish rejaga muvofiq o'tkaziladigan o'rganish. Bunda NNTni ish rejaga qo'shish uchun asos uning davlat (hisob) ro'yxatidan o'tkazilganidan yoki oxirgi o'rganish o'tkazilganidan uch yil o'tganligi hisoblanadi.

Mazkur nodavlat notijorat tashkilotlarining oxirgi marta o'rganilganiga 3 yildan oshgan.

NNT tomonidan qonun hujjatlari va o'z ta'sis hujjatlariga rioya etilishini, shuningdek, ularga ajratilgan mablag'lardan maqsadli foydalanilishini ta'minlash.

4

21.  

“Adliya organlarining bir kuni” nomli
lavhalar, reportajlar, videoroliklar tayyorlash
va tarqatish.

avgust
dekabr

 

N.Kalimbetov

A.Oteuliyev

tuman shahar adliya bo’limlari

Aholini adliya organlari faoliyati haqida ma’lumotlarni etarli darajada bilmasliklari ularning Adliya organlari tomonidan ko‘rsatilishi mumkin bo‘lgan huquqiy yordamlardan to‘laqonli foydalanmasligiga olib kelmoqda.

Adliya organlari tomonidan
amalga oshirilayotgan ishlar
to‘g‘risida targ‘ibot qilish orqali
olib borilayotgan islohotlarni
mazmun-mohiyatini misollar
yordamida keng jamoatchilikka
etkazish hamda shaxslarning
huquqlarini himoya qilinishini
ta’minlashga ko‘maklashish.

4

22.  

Murojaatlar tahlilidan kelib chiqib, savol, javob tarzidagi materiyallar tayyorlash.

oktyabr

N.Kalimbetov

tuman (shahar) adliya bo’limlari

Aholini qiziqtirgan va kundalik hayotida tez-tez duch keladigan muommoli vaziyatlar yuzasidan huquqiy savodxonligi va etarli bilim va ko’nikmalar mavjud emas.

Murojaatlar tahlilidan kelib chiqib, savol, javob tarzidagi materyallar tayorlash natijasida keng jamoatchilik huquqiy ongi va hamda shaxslarning
huquqlarini himoya qilinishini
ta’minlash.

2

23.  

“Konstitutsiyaning yagona manbai va muallifi - xalqdir” shiori ostida aholining referendum qonunchiligiga oid huquqiy savodxonligini oshirish tizimini yangi bosqichga ko'tarish.

Amalga oshirilgan ishlar bo'yicha O'zbekiston Respublikasi Adliya vazirligiga axborot kiritish.

iyul-sentyabr

A.Oteuliev

N.Qutlımuratova

2022-yilda Konstitutsiyaviy islohotlarni umumxalq referendumi o'tkazishi rejalashtirilganligi sababli fuqarolarni mazkur yo'nalishda huquqiy axborot bilan yanada ko'proq ta'minlash va ularning bilimlarini oshirish zarurati mavjud.

Fuqarolarning Konstitutsiyaviy islohotlar bo'yicha daxldorlik hissini oshirish va mazkur islohotlarda fuqarolarning malakali ishtirok etishiga ko'maklashish.

4

 

V.Davlat xizmatlari markazlari va FHDY bo’limlari faoliyatini muvofiqlashtirish hamda Davlat xizmatlari ko’rsatilishi ustidan nazorat qilish HAMDA DAVLAT XIZMATLARINI RAQAMLASHTIRISH sohasida

24.  

Qo’ng’irot, Chimboy, Xo’jayli tumanlari DXM faoliyatini o’rganish.

sentyabr

E.Dosanov

H.Nurımbetov

E.Sabirova

Tadbirkorlik sub’ektlarini qayta ro’yxatdan o’tkazishda qonunbuzilish holatlari davom etmoqda.

Qonunbuzilish holatlarini oldini olish. Shuningdek, ushbu sohani takomillashtirish bo’yicha taklif kiritish.

3

25.  

Qo’ng’irot, Chimboy, Xo’jayli, To’rtko’l tumani FHDY bo’limlari faoliyatini o’rganish.

oktyabr-noyabr

E.Dosanov

H.Nurımbetov

E.Sabirova

FHDY bo’limlari tomonidan dalolatnoma yozuvlarini o’zgartirish, tuzatish, to’ldirishda har xil amaliyot joriy etilgan.

FHDY bo’limlari tomonidan dalolatnoma yozuvlarini o’zgartirish, tuzatish, to’ldirishda bir xil amaliyotni joriy qilish.

3

26.  

Tuman (shahar) Davlat xizmatlari markazlariga kelib tushayotgan murojaatlarning markaz xodimlarining aybi bilan rad etish holatlarini o’rganish.

noyabr

E.Dosanov

H.Nurımbetov

E.Sabirova

Davlat xizmatini ko'rsatish davomida markaz xodimlarining e’tiborsizligi natijasida ayrim so'rovnomalar xato to'ldirilganligi sababli, vakolatli organ tomonidan murojaatlarga rad javoblari berilgan.

Fuqarolar, shu jumladan tadbirkorlik subektlarining qayta murojaat qilishi, ularning ortiqcha ovoragarchiliklarining oldini olish. Murojaatlarni normativ-hujjatlarga asos yuborilishini ta’minlash.

3

27.  

Qoraqalpog‘iston Respublikasi Adliya vazirligida joylashgan kompyuterladan xavfsiz foydalanish maqsadida servega ulash (Active Directory).

avgust sentyabr

 

R.Irekeev

M.Uzakov

I.Palwaniyazov

Oʻzbekiston Respublikasi adliya vazirining 2021-yil 17-dekabrdagi 333-um-son “Ozbekiston Respublikasi Adliya vazirligida “ISO/IEC 27001 axborot xavfsizligi boshqaruv tizimi” xalqaro standartini joriy etish       tog risida”gi buyrugʻining ijrosini ta’minlash yuzasidan adliya organlari va muassasalarida axborot xavfsizligi boshqaruv tizimining ISO/IEC 27001 xalqaro standartni joriy qilish ishlari amalga oshirish.

Qoraqalpog'iston Respublikasi Adliya vazirligida axborot xavfsizlikni ta'minlash.

 

 

 

 

 

3

28.  

Qoraqalpog'iston Respublikasi Adliya vazirligi hamda uning tizimida komp'yuter foydalanuvchilarini parollarni himoya qilish talablariga rioya etilishini o’rganish.

Natijasi bo’yicha taklif qilish.

oktyabr-noyabr

R.Irekeev

M.Uzakov

I.Palwaniyazov

Oʻzbekiston Respublikasi adliya vazirining 2021-yil 17-dekabrdagi 333-um-son “Ozbekiston Respublikasi Adliya vazirligida “ISO/IEC 27001 axborot xavfsizligi boshqaruv tizimi” xalqaro standartini joriy etish       tog risida”gi buyrugʻining ijrosini ta’minlash yuzasidan adliya organlari va muassasalarida axborot xavfsizligi boshqaruv tizimining ISO/IEC 27001 xalqaro standartni joriy qilish ishlari amalga oshirish.

Qoraqalpog'iston Respublikasi Adliya vazirligida axborot xavfsizlikni ta'minlash.

3

VI. INTELLEKTAL MULK SOHASIDA

29.  

Kontrafakt mahsulotlar kataloglarini tayyorlash, chop etishga sarflanadigan moliyaviy xarajatlarni kamaytirish, profilaktika tadbirlar natijasida kontrafakt mahsulotlar katalogining doimiy yangilanib boruvchi elektron shaklini QR-kod orqali olish imkonini yaratish hamda QR-kodni bozorlar, yirik savdo majmualariga joylashtirish.

Kontrafakt mahsulotlarni asl mahsulotlardan farqlash bo‘yicha bilim va ko‘nikmalarni oshirishga qaratilgan "Turkum lifehack"lar tayyorlash va ijtimoiy tarmoqlarga joylashtirish.

noyabr

Q.Reymnazarov, N.Yesnazarov tuman (shahar) adliya bo‘limlari

Aholini kontrafakt mahsulotlardan ogoh etuvchi kontrafakt mahsulotlar kataloglarini tayyorlash, chop etish ko‘p moliyaviy xarajatlarni talab qilmoqda. Shuningdek, olib borilgan profilaktika tadbirlar natijasida yangi aniqlangan kontrafakt mahsulotlarni chop etilgan kataloglarga joylashtirish imkoni yo‘qligi sababli aholini iste’molga kirib kelgan yangi kontrafakt mahsulotlardan o‘z vaqtida ogoh etish imkoniyati cheklangan.

Kontrafakt mahsulotlar bo‘yicha axborot bilan aholini o‘z vaqtida va sifatli ta’minlash.

4

30.  

Hududlardagi bozorlar, savdo majmualari, ko‘chma savdo nuqtalarida kontrafakt mahsulotlariga qarshi kuashish maqsadida kuzatuv tadbirlarini olib borish, aniqlangan qonun buzilish holatlari yuzasidan choralar ko‘rish.

avgust-dekabr

Q.Reymnazarov, N.Yesnazarov tuman (shahar) adliya bo‘limlari

Kontrafakt mahsulotlariga qarshi kuashish uchun doimiy ravishda kuzatuv tadbirlari olib boorish zarurati mavjud. Sababi kontrafakt mahsulotlari ishlab chiqarilishi va ularning muamalasi doimiy o‘zgarib turadigan jarayon hisoblanadi.

Kontrafakt mahsulotlari ishlab chiqarilishi va ularning muamalasini kamaytirish.

4

31.  

Intellektual mulk obyektlariga bo‘lgan huquqlar buzilishining oldini olish maqsadida bozorlar, savdo majmualari va ko‘chma savdo obyektlarida profilaktika tadbirlarini o‘tkazish.

dekabr

Q.Reymnazarov, N.Yesnazarov tuman (shahar) adliya bo‘limlari

Tadbirkorlik subyektlarini kontrafakt mahsulotlar savdosi qonunchilikka ko‘ra javobgarlikni keltirib chiqarishi haqida xabardor qilish.

 

Kontrafakt mahsulotlar savdosini oldini olish.

4

32.  

Fuqarolarda intellektual mulkka nisbatan hurmat hissini uyg‘otish maqsadida sohaga oid materiallar tayyorlash va tarqatish.

noyabr

Q.Reymnazarov, N.Yesnazarov

Fuqarolarning intellektual mulk sohasida bilimi kamligi sababli boshqalarning huquqlarini bilmasdan buzish holatlari yuzaga kelmoqda

Fuqarolarda intellektual mulkka nisbatan hurmat hissini uyg‘otish va kontrafakt mahsulotlar haridini kamaytirish.

4

 

Izoh: 

* Ish rejada nazarda tutilgan tadbirlar Adliya vazirligining mavjud bino, moliyaviy mablag‘lari va moddiy-teknik vositalari doirasida amalga oshiriladi. Alohida resurslar talab qilinmaydi.

** Ish rejada belgilangan tadbirlar mazkur reja ilovasidagi jadvalga muvofiq tegishli baholash yo‘nalishi (raqami) bo‘yicha baholanadi. Mezon balini aniqlash ikkinchi ko‘rsatkichni (amalga oshirilgan ishlar bo‘yicha ko‘rsatkich miqdorini) mezon bo‘yicha maksimal ballga ko‘paytirish, mazkur natijani birinchi ko‘rsatkichga bo‘lish orqali amalga oshiriladi. Bunda, agar ikkinchi ko‘rsatkich birinchi ko‘rsatkichdan katta bo‘lsa, ikkinchi ko‘rsatkich miqdori birinchi ko‘rsatkichga teng qilib olinadi.

 

Qoraqalpog’iston Respublikasi Adliya vazirligining 2022-yil
III va IV choraklarga (II yarim yillikka) mo‘ljallangan ish rejasiga ilova

 

Ish rejada belgilangan tadbirlarni baholash yo‘nalishlari va mezonlari jadvali

 

Yo‘nalish raqami

Baholanayotgan yo‘nalish nomi

Yo‘nalishning baholash mezonlari

Mezonni belgilash uchun taqqoslanuvchi ko‘rsatkichlar

Mezon bo‘yicha maksimal bali

Yo‘nalish bali

1.

Adliya organlari
va muassasalari faoliyatini tahlil qilish

Faoliyati baholanganligi

Adliya organlari soni bilan baholangan Adliya organlar soni

50

100

Tizimli tahlil amalga oshirilganligi

tahlil soni bilan tizimli amalga oshirilgan tahlil soni

25

Muddatga rioya qilish

rejalashtirilgan muddat bilan amalga oshirilgan muddat

25

2.

Normativ-huquqiy hujjat loyihasi, tahliliy ma’lumot va boshqa takliflar

Taklifning asoslanganligi

loyihada nazarda tutilgan jami qismlar bilan loyihaning NHH va faktlar bilan asoslangan qismlari

25

100

Taklifda muammoni tizimli
va asl sabablarini bartaraf qilish nazarda tutilganligi

Loyiha soni bilan loyihada tizimli va asl sabablarini bartaraf qilish nazarda tutilganligi

25

Taklif bo‘yicha asoslantirishda taklif amaliyotga kiritilgandan so‘ng kutilayotgan ijobiy natija aks etganligi

Loyiha soni bilan loyihada kutilayotgan ijobiy natija (foiz, miqdor va boshqalarda) nazarda tutilganligi

25

Muddatga rioya qilish

rejalashtirilgan muddat bilan amalga oshirilgan muddat

25

3.

Davlat organlari
va tashkilotlari faoliyatini nazorat qilish (tekshirish, o‘rganish, monitoring va boshqalar) natijasida ta’sir choralar ko‘rish

O‘rganish qamrovi

savolnomadagi band soni bilan ularning har bir bo‘yicha asoslar soni

20

100

Qonunbuzilishning asoslanganligi

qonun buzilishlar soni bilan NHH va faktlarga asoslangan qonunbuzilishlar soni

20

Qonunbuzilishni bartaraf qilinganligi

bartaraf qilinishi lozim bo‘lgan qonunbuzilishlar soni bilan ularning bartaraf qilinganlari soni

20

Javobgarlik choralari qo‘llanilishi

Javobgarlik tortilishi lozim bo‘lgan shaxslar soni bilan javobgarlikka tortilgan shaxslar soni

20

Muddatga rioya qilish

rejalashtirilgan muddat bilan amalga oshirilgan muddat

20

4.

Ko‘rsatkichlar va vazifalar bajarilganligi

Ko‘rsatkichlar-vazifalar bajarilganligi

Normativ va ichki hujjatlar hamda rejadagi ko‘rsatkichlar bilan bajarilgan ko‘rsatkichlar miqdori

75

100

Muddatga rioya qilish

rejalashtirilgan muddat bilan amalga oshirilgan muddat

25

 


Рўйҳатга қайтиш